czwartek, 11 kwietnia 2013

Wracam!

Wiem, że minął właściwie miesiąc odkąd napisałam ostatniego posta. Niestety, laptop kilka tygodni temu stanowczo odmówił współpracy. Na szczęście wrócił już do świata żywych, a ja wraz z nim wracam do blogowania. Miałam plany na posty świąteczne, na posty o początkach wiosny, ale nic z tego nie wyszło. Być może dlatego, że wiosny jak nie było, tak nie ma. Nadal chodzimy w zimowych kurtkach i opatulamy się szalikami :( A mi już tak bardzo się marzy smaczne śniadanko zjedzone na balkonie skąpanym w promieniach wiosennego słońca. Póki co cieszę się, gdy słońce wpada do naszego mieszkania i daje ułudę prawdziwej wiosny:


Mam jednak nadzieję, że wiosna wkrótce do nas zawita, a ja ze swojej strony obiecuję pisać więcej i częściej. W kolejce czeka post o kosmetykach, o książkach przeczytanych w ostatnim czasie ( a jest ich naprawdę sporo) oraz kilka postów podróżniczych. Miłego wieczoru życzę wszystkim zaglądającym do mnie!

1 komentarz: