piątek, 26 lipca 2013

Alverde - testujemy

Jak już wiecie z moich wcześniejszych "urodowych" postów, staram się używać tylko kosmetyków naturalnych, bez parabenów, silikonów i innych niepotrzebnych, chemicznych dodatków. Póki co ta zmiana bardzo mi służy i nie mam zamiaru wrócić do tzw. drogeryjnych kosmetyków.
Jakiś czas temu będąc w Niemczech skusiłam się na zakupy w sieci drogerii Dm. To sieć podobna do znanego nam Rossmanna, posiadająca w swoim asortymencie linię naturalnych kosmetyków pod nazwą Alverde. W przeciwieństwie do rossmannowej Alterry, mają naprawdę bardzo bogatą ofertę i uważam, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Do tego ceny są zdecydowanie przystępne. Jedyny minus, że u nas można je kupić właściwie tylko na allegro lub w sklepach internetowych, gdzie oferowane są w wyższych cenach niż w sklepach stacjonarnych.
Powiem szczerze, że jeszcze nie wszystkie kosmetyki Alverde które wtedy kupiłam, zdążyłam przetestować. Wynika to z faktu, że nie lubię mieć otwartych na raz np. 5 kremów do twarzy czy 3 szamponów. Opiszę te, które są obecnie na mojej półce w łazience.

1. Alverde - Matujący krem z ekstraktem z pereł 3 w 1



Wg. zapewnień producenta, krem zawiera wyciąg z pereł, naturalne wyciągi roślinne oraz ekstrakt z morskich wodorostów, dzięki czemu pielęgnuje, nawilża i odżywia skórę. Nie zauważyłam by miał wybitne działanie matujące, ale używam go od ok. 2 tygodni, gdy za oknem pełnia lata, więc cera szybciej zaczyna się błyszczeć niż np. jesienią. Natomiast dobrze nawilża, twarz po nim jest miękka i miła w dotyku. Cena: 3,25 euro.

2. Tonik z wyciągiem z alg morskich




Tonik przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej, ma za zadanie odświeżyć i oczyścić skórę i wg mnie spełnia swoją funkcję. Twarz po jego użyciu jest miła w dotyku, nie ma uczucia ściągnięcia. Cena: 2,75 euro.


3. Mydło w płynie Czarny bez i Akacja



Używam go jako mydło do mycia rąk, uzupełniam nim ozdobny pojemnik znajdujący się na umywalce. Wg. mnie jest idealne: pięknie pachnie, bardzo dobrze się pieni, nie wysusza skóry dłoni. Cena: 1,25 euro.

4. Mleczko do demakijażu oczu z wyciągiem z nagietka



Póki co, to jedyny produkt Alverde, który nie do końca mi pasuje. Być może dlatego, że przywykłam już do płynów micelarnych, które szybciej i delikatniej zmywają makijaż niż mleczko. Stosuję go właściwie wtedy, gdy mam na twarzy już wieczorne resztki makijażu, gdyż z mocniejszym makijażem nie radzi sobie zbyt dobrze, na dodatek oczy szczypią, gdy użyję go zbyt dużo. Cena: 1,95 euro.

Przetestowane przez M.:

5. Alverde - Szampon z Kofeiną



Producent zapewnia, że dzięki zawartej kofeinie i mentolu szampon aktywuje cebulki włosów, pomagając wzmocnić włosy, które zaczynają wypadać na skutek naturalnego starzenia się .


Roślinna receptura z wyciągiem z zielonej kawy dba o większą objętość włosów i pielęgnuje je, aby były zadbane i zdrowe.
Szampon pieni się mniej niż zwykłe szampony drogeryjne, ma dość przyjemny zapach, dobrze się spłukuje, a włosy po jego użyciu są miękkie w dotyku. Cena: 1,95 euro.
Kosmetyki do włosów Alverde opisywałam też TU

7. Linia kosmetyków dla mężczyzn:


W jej skład wchodzi m.in. Szampon, Balsam do ciała i Nawilżający krem do twarzy. Wszystkie te kosmetyki mają dość mocno wyczuwalny ziołowy, męski zapach, dobrze nawilżają i pielęgnują męską skórę i włosy. M. był z nich zadowolony.
Szkoda, że w Polsce jest tak niewiele dostępnych naturalnych kosmetyków dla mężczyzn, do tego w przystępnej cenie. Cena - szampon: 1,95 euro, balsam do ciała: 1,95 euro, krem do twarzy: 3,25 euro.

4 komentarze:

  1. Witam. Mogłabyś mi powiedzieć gdzie znajdę najbliższe dm drogerie markt będą w świnoujściu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będąc* przepraszam za błąd

      Usuń
    2. Niestety w pobliżu, z tego co wiem, nie ma ani jednego sklepu dm. Najbliższy jest w Greifswald, ale to ok. 70 km od Świnoujścia. Za to w Ahlbeck w centrum jest Rossmann, a w nim sporo kosmetyków naturalnych m.in.Lavera (tańsze niż te dostępne u nas) czy Alterra (zdecydowanie bogatszy wybór niż w polskich Rossmanach).

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń