środa, 12 grudnia 2012

12.12.2012

Witajcie!
Dziś wyjątkowa data, data która szybko się nie powtórzy, data ponoć magiczna. Pomyślałam, że w takim wyjątkowym dniu, czas wreszcie zdobyć się na odwagę i pojawić się oficjalnie w blogowym świecie! W świecie, w którym funkcjonuję już od kilku lat, jednak zawsze tylko jako cichy obserwator. Myślę, że czas najwyższy to zmienić, szczególnie że jest parę osób, które mnie serdecznie do tego namawiają.
Opowiem kiedyś, skąd wziął się zapach turkusu, dziś napomknę tylko, że to mój ulubiony kolor, który z jednej strony dodaje mi energii, z drugiej uspokaja i wycisza. Jest to też kolor, dzięki któremu przenoszę się wspomnieniami w takie miejsca jak to:




Właśnie między innymi o takich wspaniałych miejscach ale również o moich pasjach i radościach życia codziennego będzie ten blog.
Zapraszam :)

3 komentarze:

  1. No nareszce!!! Jako PIERWSZA!!! odciskam tu łapkę i znaczę teren!!! buziaki :-) no i pytaj kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że pierwszy komentarz jest właśnie od Ciebie. Będę podpytywać, bo pytań troszkę mam. Buziaki :)

      Usuń
  2. No to ja jestem druga :) Jaka niespodzianka! Masz już kolejną stałą czytelniczkę. AB

    OdpowiedzUsuń