poniedziałek, 18 lutego 2013

Rok dobrych myśli

 
Ten rok nie zaczął się najlepiej...sporo stresów związanych z pracą, kilka zmian, niepewności co przyniesie jutro. Styczeń minął mi jako pasmo nerwów i niepokoju. Gdy w lutym wydawało mi się, że zaczynam wychodzić na prostą, przyszły inne, dodatkowe stresy. Przez to wszystko blog odszedł na dalszy plan, po prostu nie miałam czasu i nastroju by się nim zająć.
Jakby przewidując te wszystkie zmiany, jeszcze w grudniu kupiłam kalendarz na 2013 rok, który miał za zadanie natchnąć mnie optymizmem i dobrymi myślami. Szukając kalendarza na najbliższy rok, takiego, który będę mogła wrzucić do torebki i nosić go ze sobą, natknęłam się na kalendarz, którego autorką jest Beata Pawlikowska, podróżniczka, autorka i kobieta, którą bardzo cenię. Jakiś czas temu miałam okazję brać udział w spotkaniu p. Beaty z czytelnikami i osobiście przekonać się ile ciepła, wrażliwości, ale też niesamowitej pasji i dobrej energii ma w sobie ta drobna blondynka. Dlatego, gdy zobaczyłam jej kalendarz na 2013 r., długo się nie namyślałam.


Kalendarz obfituje w pozytywne myśli, daje drobne, czasem zupełnie błahe wskazówki, jak uczynić nasze życie lepszym, ciekawszym. Może te rady dla jednych to banał, ale patrząc na nasze szare ulice i tłumy ciągle gdzieś biegnących, wiecznie niezadowolonych ludzi, dochodzę do wniosku, że większość z nas nie potrafi się cieszyć tym co ma i naprawdę korzystać z życia. Nie powiem, że ja jestem super optymistką, ale na szczęście zdaję sobie sprawę z moich małych niedoskonałości i każdego dnia uczę się dostrzegać dobre rzeczy wokół siebie. Ten kalendarz mi w tym pomaga :)
Zresztą przeczytajcie:







Ten kalendarz to nie tylko "złote myśli" na każdy dzień w roku, to również rady, jak małymi krokami zadbać o swoje zdrowie:


A ponizej "złota myśl" na dziś :)


i moje ulubione:


Poniższe zdjęcie też powoduje, że uśmiecham się, ilekroć na nie spojrzę. Prawdziwy cud natury:


Dobrego dnia Moi Drodzy! Uśmiechajmy się częściej  :) a ja ze swojej strony wierzę, że to będzie dobry rok!

2 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie to Ty! :) Turkus i masa ciepła i miłości. Pozdrawiam i całuję mocno z Magicznego Domku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam ten kalendarz przyjeciołce na świeta i jest zachwycona!

    OdpowiedzUsuń