sobota, 1 czerwca 2013

Urodzinowo

Ostatnio mam niesamowite zaległości blogowe, zarówno w pisaniu jak i w czytaniu. Muszę się poprawić w tym względzie. Dziś też wpadłam tylko na chwilkę, by pokazać kilka migawek urodzinowych. 
W tym tygodniu obchodziłam swoje małe święto :) Myślałam, że będzie to zwykły dzień, ale mój M. mnie zaskoczył i uczynił ten dzień wyjątkowym.


Był tort (nie zdążyłam go niestety uwidocznić na zdjęciach), kwiaty i prezenty. Potem, jak się okazało, była też romantyczna kolacja we dwoje w restauracji włoskiej. 
Uwielbiam takie niespodzianki, wywołują we mnie mnóstwo wzruszeń i radości.


Kolejne książki Cejrowskiego do mojej kolekcji :)

Tarta z mascarpone i borówkami, którą zrobiłam zanim jeszcze dostałam tort. Była przepyszna!



To święto już niestety za mną, na kolejne muszę poczekać cały rok. Jednak dziś Dzień Dziecka. Składam życzenia wszystkim, którzy pielęgnują w sobie dziecko i potrafią cieszyć się z małych rzeczy!

4 komentarze:

  1. wszystkiego najlepszego i miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anusiu; żyj tak aby każdy kolejny dzień był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełniaj każdą chwilę tak aby potem wspominać ją z radością.
    Z okazji urodzin wszystkiego co najlepsze, co dobre i miłe, co budzi uśmiech na twarzy, co kryje się w maleńkim słowie – szczęście - oraz tradycyjnych stu lat :-)
    Buziaki kochanie!!!
    Ps.Jeszcze nie czytałam żadnej książki Cejrowskiego, chyba muszę sie skusić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś za wyjątkowe i ciepłe życzenia! Oby się spełniły :)

      Usuń